poniedziałek, 16 września 2013

Henna :)

Przyszła wena :) Od maja zaczęłam przygodę z hennowaniem. Jest to o tyle ciekawa droga, że nie wiadomo co wyjdzie na głowie,ale w moim przypadku nie zielone włosy, jak przy chemii. Jednak! Moja bolączka to odrosty... I tu ciągle nie wiem... przyciemniać te pofarbowane czy rozjaśniać odrosty, więc na razie sobie żyją :) A oto praktyka ( ten sam pokój mniej więcej to samo oświetlenie, czyli w miarę pochmurno):



zaraz po drugim hennowaniu henną czerwoną
          tu gdzieś po półtorej miesiąca, słońce, plaza itp. zrobiło swoje. Nie, nie są blond jak sie wydaje, w rzeczywistości sprany rudy,ale rudy :D, nie aż taki zły jak to widzę u niektórych farbowanych chemicznie. <no offence> 

 zaraz po hennowaniu trzeci raz


Oglnie włosy są super, kolor jest ok, (chociaż wolałabym taki jak na 3 obrazku, aby się już nie wypłukiwał ani trochę), ale zobaczymy :]

A tu w pełni słońca: kolor (marchew, neon bażant kurkuma?), którego NIENAWIDZĘ na sobie!! Argh co tu zrobić... Q_Q (tylko nadzieja, że tak wygląda tylko na aparacie w pełni słonecznej pogody): 

Heh he :D



1 komentarz:

  1. Hej, moje włosy mają taką samą strukturę jak Twoje, tzn. takie same fale. Mało jest blogerek z takimi:) Przez większość czasu moje włosy pod spodem mają idealne fale zbite w idealne pasma, na wierzchu lekki puch który chowa te ładne fale, a włosy przy twarzy są prawie prościutkie :/ Przez to wszystko byłam długi czas skonfundowana, jakiego one są rodzaju, zastanawiałam się czy są to loki o które nie wiem jak zadbać, czy proste które się z jakiegoś powodu wywijają :) w końcu zaakceptowałam że są pomiędzy czyli falowane. W związku z tym czekam na notki odnośnie Twojej pielęgnacji, co robisz, że na tych pięknych falach nie masz puchu? Skąd czerpiesz inspirację jak dbać o taki rodzaj włosów? eksperymentuję z różnymi maseczkami, wcierkami, mgiełkami i suplementami, i właściwie nie do końca zdaję sobie sprawę jak wpływają one na moje fale... Dlatego jeśli mogłabyś to bym była ciekawa Twojej szczegółowej pielęgnacji :) dodaję do obserwowanych i czekam :)
    Twoje fale wyglądają idealnie! pozdrawiam
    Załączam zdjęcie moich włosów w linku
    http://tinypic.com/r/20zeic4/5

    OdpowiedzUsuń