sobota, 20 kwietnia 2013

inspiracje włosowe



Znalazłam na którymś z blogów ten że obrazek i po kilku dniach postanowiłam sama coś takiego napisać, czytając to za kilka lat może mi się jakoś przydać, a może będzie niezły ubaw :). 1 pkt. w zasadzie już jest, a więc punkt nr 2 połączony z 4:


w zasadzie moje fale uwielbiam :) mimo wszystko. Jednak ciągle nie wiem w jakim kolorze najlepiej będę się czuć, chciałabym najlepiej, żeby ludzie znowu mi mówili " jaki ładny masz kolor włosów", ale w końcu to są moje włosy, a nie ich, a skoro mój naturalny mnie denerwował ( w jarzeniowym świetle zielono- żółty) to dlaczego mam się męczyć ;) jednak chcę też ładnie wyglądać, ale mniejsza: oto moje inspiracje :)


 

poniżej  nie sam kolor, ale ich kształt jest genialny i wyglądają zdroowo *o*
 dodałabym jeszcze zdjęcia wielu bloggerek, ale może lepiej nie bo popadnę już całkiem w kompleksy xd
jak widać mój ideał to rudo- jasno brązowo- blondowawawe coś, ale niestety :< rudy podkreśli mi zmiany po trądziku, blond nie chce mi wyjść taki jak chcę, a boję się tknąć brąz, ponieważ nie chcę mieć za ciemnych jakieś dekoloryzacje się potem bawić itp :|

1 komentarz:

  1. Moja "pani" to ta na ławeczce z lekkim nieładem i grzywką.. ma tez bardzo przyjemną stylizację pod względem ubrania :))

    Ostatnie dla mnie za długie, ale jak ktoś jest wysoki, to takie włosy mu pasują.

    OdpowiedzUsuń